Klachten en opmerkingen

Wij doen er alles aan om ons onderwijs, onze zorg en onze dienstverlening zo goed en zo zorgvuldig mogelijk uit te voeren. Toch gaan er soms dingen mis. Ben je ontevreden of heb je een klacht of probleem? Dan willen wij dit graag zo snel mogelijk weten en oplossen. Je kunt op meerdere manieren je klacht of probleem kenbaar maken bij Auris.

  • Je kunt je klacht of opmerking bespreken met de persoon waar deze betrekking op heeft.
  • Je kunt je klacht of opmerking bespreken met één van de vertrouwenspersonen.
  • Je kunt je klacht of opmerking kenbaar maken aan de klachtencommissie.

Meer informatie over het kenbaar maken van een klacht of opmerking staat in de brochure 'Als het om een klacht of probleem gaat'. Ook brancheorganisatie Siméa geeft richtlijnen. De brochure en richtlijnen kun je hiernaast downloaden.

Incidenten

Incidenten zijn ongevallen of bijna ongevallen. Ben je hierbij betrokken? Ook voor deze meldingen kun je de klachtenregeling van Auris gebruiken. Deze is hiernaast te downloaden. Onze medewerkers zijn verplicht ongevallen of bijna ongevallen te melden. Door de oorzaak van deze incidenten te achterhalen, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Klokkenluidersregeling

De klokkenluidersregeling is bedoeld als uiterste middel voor ernstige misstanden of een vermoeden daarvan. De regeling kan pas worden ingezet als alle andere procedures niet tot tevredenheid hebben geleid. Het biedt de melder rechtsbescherming tegen benadeling (artikel 6). Meer informatie staat in de regeling die hiernaast te downloaden is.

Onze locaties

Neem contact met ons op

Stel hier je vragen

Uw Contactinformatie

Uw Feedback

Adresgegevens

Koninklijke Auris Groep
Bestuur & Ondersteunende Diensten
Ammanplein 2 (navigeer naar: Ammanplein)
3031 RT Rotterdam
E: info@auris.nl

 

Postbus 3192 
3003 AD Rotterdam
Tel. 010 888 96 00

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief van ons cursuscentrum

Aanmelden